Thursday, November 19, 2009

一天

最不想見到的,總會發生。

鮮花縱使艷麗,言詞何其懇切,反令我更煩躁、厭惡、怒憤,無奈復無奈,何必惹我!

死老鼠,噢,未死,掙扎不得、吱吱哀鳴。不欲睹,也只能嘆一口氣。這是命。

保暖杯,久久被冷落了的保暖杯,再倒進去的洋參片,永遠都不能重調甘美。

心機算完,繼續算,逼上梁山。

偏頭痛,偏偏頭痛!

揭露真相原是非常累人的事,何苦。

Hamer 族女人身上被鞭打的傷痕,就是顯示她們活着的價值。從原始到文明,鮮血都是一樣紅。

那夜,昏暗中,一個個陌生的面孔堆笑着、唱着、起哄着,一同讓「滴滴金」的璀璨凝住了空氣二十秒。很想問句,為甚麼!

如斯軟弱,何必惹我!

偏頭痛,偏偏頭痛。






.

30 comments:

shek said...

自古以來,人類是否要流著鮮血才能證明自己活著?是否要讓別人流血才能證明自己存在?

Anonymous said...

最不想發生的,總會見到。

氣質如何出世,談笑怎麼風生,卻教人覺玄惑、虛情、飄忽,空無再空無,有誰明暸?

生活難,唉,求生,鑽營不斷、苦苦結巴。不欲為,卻難敵錢一個字。那是鎖。

舊朋友,天天都客套著的舊朋友,再寄出去的生日卡,始終也未可重燃溫暖。

謎語猜過,繼續猜,汝欲何為。

重心機,重重心機?

裝傻作假本是十分傷心的事,何必。

大都市男女臉上那金鑄的臉皮,就是展現他們違心的智慧。從草根到富豪,交心還是一樣難。

這天,燈光下,一張張常見的臉容虛偽著、笑著、冷眼著,一再把「點點真」的心思漠視於眼裡一刻鐘。無需再問,為甚麼……

如果無情,何必問你。

重心機,重重心機。

xiao zhu said...

Shek:

從原始到文明,廝殺從來沒有間斷過。

xiao zhu said...

Space:

你會貼在自己的blog嗎?貼出來吧。

C.M. said...

(若果你話樓上寫果個唔係事碑,我真係唔信... 呀,欣賞遮欣賞遮。)

小珠:

鮮花早被稱作艷麗,方可以令言詞變得懇切。自欺欺人罷了,何以這麼著緊?

你呀,想這一天怎麼樣過呀?

C.M. said...

(哎也!!點解被小蛛截左糊!)

xiao zhu said...

C.M.:

我當然著緊,我只是凡人一個,你知道甚麼叫做"眼冤"嗎!世界上,有太多人誤信"亡羊補牢,未為晚也"了。

嘿!我想這一天怎麼樣過?嘿,這一天,我已經如數家珍,就是這樣過了。而我想,我只想有一點安寧,但,當然沒有發生。

xiao zhu said...

C.M.:

每次你這樣叫我,我都會有點興奮的。

C.M. said...

Errr... 亡羊補牢,未為晚也

你係咪話緊我呀?我好信個卟。

講真(唔好再問我幾時講假),我一早都話你個八字同命格都知道你條命生成咁,邊有得安寧丫。我仲一早話你遇人不淑架喇,係咪先~

(拿,最多下次搵我睇風水我收你平d勒)

xiao zhu said...

C.M.:

係咩,你有一早同我講咩?幾早呀?我遇左你先至講之嘛!哼!

新鮮人 said...

活着與放下!

Anonymous said...

我不是space ,
只是一個離去的舊人......
凌晨夢醒糊塗文字,見笑了。

C.M. said...

唉也,朋友,鎖你鎖你。

(好彩今次比人截左個詐糊)

xiao zhu said...

新鮮:

其實,又何須執意放下。

xiao zhu said...

匿名朋友:

抱歉,一時大意,錯認了。

xiao zhu said...

C.M.:

錯,我會認嘅。

樸老 said...

乜事咁燥? 參茶都補唔番嗰噃!

唉...未死嘅死老鼠?...鮮花艷麗,言詞懇切都惹你...有乜辦法唔頭痛,還是頭痛時乜都睇唔順眼呢?

想引証一下,偏頭痛係咪真係會經常打呵欠嘅?

身痕唔使鞭打咁暴力嘛? 一心八識,單靠視覺和痛覺去感受生存的價值,會錯失不少。 使唔使幫你 R R 佢?

「滴滴金」係乜東東?

唔明, 我會問!

老麥 said...

本欲治以七傷拳,
出手卻成排雲掌;
四年夢魘煙銷散,
三爬兩撥又一餐!

xiao zhu said...

樸老:

簡單黎講,時空錯晒,全部都錯晒。

打呵欠?我冇呢種症狀喎。

幫我 R R?!阿姐,留晒血喎,仲伸手去R,考害咩!

「滴滴金」係 蛋糕煙花

樸老 said...

都話咪出鞭,何來有血?

哈哈! 二十秒?

time 過嚟喎!

好準!

xiao zhu said...

老麥:

七傷拳與排雲掌同是非常霸道的武功,如果中左招,係三爬兩撥又一世。

xiao zhu said...

樸老:

你話咪就咪呀,晨早出左鞭,截唔住喇。

唔知準唔準架,約略啦。

小寶 said...

>我仲一早話你遇人不淑架喇,係咪先~

嗯...不淑既小豺狼?係呀!

>我遇左你先至講之嘛!哼!

你之唔係遇到佢囉!嘿

魔術師 said...

魔術師一題兩寫之「一天」經已出版。

新鮮人 said...

自然的放下吧!

定亦或你不自不覺的放下了?

xiao zhu said...

小寶:

你唔知道豬同狼成日都講暗語、講反話嘅咩?其實係狼遇豬不淑至真呀。呵呵!

C.M. said...

樓上呢位妹妹講野好o岩呀!

xiao zhu said...

魔術師:

見到一題兩寫,突然有點唏噓。

xiao zhu said...

新鮮:

放心,萬物皆有時。

xiao zhu said...

C.M.:

啱極都係喺度講嘢啫,點及你咁有智慧吖。