Monday, March 09, 2009

別搞錯

胸襟的量度單位不是用呎吋、公分的。別搞錯喔。

* * *

如果自己做錯事,別以為找到別人的錯處,就會令自己變成沒有錯。但是,如果自己越小器,就會顯得別人更大方。對,以上是兩條不同的公式。別搞錯喔。

* * *

朋友是多功能的,為甚麼總那麼笨,只要他們說甜言蜜語呢!如果就這麼簡單,大可找另一種動物代替,省便得多。別搞錯喔。

* * *

繼續塗脂抹粉,最終也會敵不過歲月的見證;到時觀者自可隨時離場,怕只怕演者抽離不了角色。別搞錯喔!

* * *

我們各自都有一些心靈殘障,大家都一樣需要一些體諒。別搞錯喔。


* * * * * * * * * *


是我搞錯了甚麼?為甚麼還要一鞭一鞭的打下來!可以放仁慈一點嗎!?



22 comments:

Anonymous said...

哎吔!No.1 其實冇乜意見!
不過好少第一個,咪試返次!

Anonymous said...

今鋪咁"禪"讀唔明!?!

Anonymous said...

和朋友鬧意見嗎?
還是被人鬧呢?

xiao zhu said...

Space:

第幾都係一樣啫。多謝你成日都幫我撐場喎。

xiao zhu said...

HollyCow:

吓!禪?!呢篇都算寫得白架喇,不過可能你睇得我啲文少,未習慣喇,我都知我寫啲嘢成日都睇到人地一頭霧水嘅。:P

xiao zhu said...

思..寧:

我自言自語啫。不過可能都有人鬧緊我都唔定架。哈哈!無所謂啦。

Anonymous said...

找另一種動物代替?

那種動物只說甜言蜜語?

Anonymous said...

突有所悟!
就以以前皇家香港賽馬會RHKJC,
現稱香港賽馬會HKJC,簡稱『馬會』。
有啲懶馬,鞭極都無用的,永不入三甲!
有啲馬匹,唔使用鞭都得,必三甲之材!
還有啲馬,喺要鞭策一吓,才能夠成材!
仲有啲嗎,喺唔可以用鞭,一鞭就散哂!

xiao zhu said...

樸老:

哈哈,乜你唔知咩?

xiao zhu said...

Space:

好犀利呀!你啲悟性果然高呀吓!

Anonymous said...

︸_︸

我個樣似明知故問咩?

點撥啦! 好心!

xiao zhu said...

樸老:

我講吓笑啫。好,認真啲。對於我黎講,如果淨係識得講甜言蜜語果啲,唔理係咩形狀、咩樣貌,我都通通一蓋稱之為動物就夠嘞,唔使有咩特定代名詞。

Anonymous said...

哈!

誤導呀!

雪山飛狐 said...

胸襟的量度單位不是用呎吋、公分的

那用什么?

xiao zhu said...

樸老:

哈哈,我啲嘢係咁上下架喇。(算唔算無賴呀?)=P

xiao zhu said...

Desertfox:

量度胸部嘅單位就係用呎吋、公分。量度胸襟嘅單位係行為。

Anonymous said...

啲人真係口是心非既啫,成日就話唔鍾意聽甜言蜜語,試下搵條仔一啖沙糖一啖屎丫,一啖屎果日唔係死於非命就係血淺當場喇!

女人講既說話就係連一句都唔可以相信!

xiao zhu said...

亦:

經驗之談? 節哀喇咁。

你呢排都好 hostile 吓喎!

Anonymous said...

都唔算丫, 我不嬲都係咁上下, 撩完呢個咪撩第個囉, 無乜敵意嘅, 係唔好聽, 你咪當時運高, 睇我唔到囉...

呵呵呵...

xiao zhu said...

亦:

我又唔覺得你對我有敵意,不過見你好似有啲躁,提一提啫,我梗係知你不嬲都係咁架喇。

Anonymous said...

嘻嘻, 我好耐無因為網上既野心浮氣燥喇, 以前細個就會, 而家都成個阿伯喇, 仲燥乜鬼丫, 我寫野不嬲都係又辣又刺激架喇, 喺你地方我已經用字文雅咗好多架喇!

xiao zhu said...

亦:

成個阿伯咁? 咁即係唔係阿伯喇,唔好喺度扮老成喎。