Tuesday, December 02, 2008

地球繼續轉(二)

才點了菜不久,一位疑似女部長的人走過來。

「你要油雞呀呵,欸,咁要幾多呀?」

「咪一碟囉。」

「要半隻定一隻呀?」

「咩話!你講多次!」

「一係半隻,一係一隻。」

「唔係有樣嘢叫例牌嘅咩?!我兩個人咋噃!!」(想打人!)


* * * * * * * * *


「你都冇食藥,點解呃我呀?」

「我冇呃你呀,我話我一定會食,亦都的確有食。」

「你仲話有!」

「我係有呀,不過呢兩日冇,我唔需要解釋點解呢兩日唔食。嗱,你唔好再講落去喇吓!」


* * * * * * * * *


「天賜俾你有咁高嘅智慧,你就將自己鎖埋,咁係錯架,咁樣做都對唔住個天呀。」

「好明顯,咁就係個天嘅錯喇!」


* * * * * * * * *


「佢話呢輪好忙,所以少左陪我,不過我知道唔係。」

「你點知呀?」

「佢攬住我果陣都唔同左以前喇。」

「不如你諗吓佢仲肯攬住你俾個解釋你,都唔係咁差啫。」

「乜你唔係話講乜都冇用,行動先係最實際咩?」

「係吖,我唔會雙重標準架,所以你同我講咩都好,咁你而家會唔會 take 咩 action 吖?

「……」

「唉,你唔好忘記我都有講過話,女人最緊要知道同識得幾時聰明幾時愚蠢呀。」

8 comments:

新鮮人 said...

每個人的看法和標準都不同,
如果人人看法都一齊,
那個世界會好悶的!

The Inner Space said...

為方便各位,

地球繼續轉(一) 喺呢度,
點擊即可讀到。

重讀後,原來今回是上回嘅延續,
是連續劇嚟架。

Hana said...

>講乜都冇用,行動先係最實際

俾哂啲錢來先!呵呵呵!

xiao zhu said...

新鮮:

係呀,呢個世界真係好鬼刺激架,陰功!

xiao zhu said...

Space:

我真係覺得好唔好意思呀,成日都要你幫我做執漏、解畫。不過...

>>是連續劇嚟架。

如有雷同,實屬巧合啫。

xiao zhu said...

Hana 姐:

連金融海嘯你都可以有得執,唔好喺乞E兜度攞飯食好喎!

macy said...

xiao zhu

無論呢個世界發生咩事, 身邊的人都係繼續係咁, "嘩! 又炒人咯. 都係勤力D做野...喂!今晚打牌吖." "哎! 金融風暴喎, 真係人心惶惶吖...不如明晚去SHOPPING吖."

xiao zhu said...

Macy:

這是末世心態吧。