Sunday, April 19, 2009

Susan Boyle

驚艷聲中,
又再一次看見人性的醜陋。



24 comments:

新鮮人 said...

係"驚嚇"多啲喎!!!

c said...

十分同意。

lu said...

同意 x2

C.M. said...

當我先“見”到,然後“聽”到之後,我覺得我自己要為自己的醜惡羞愧。

Anonymous said...

英國這樣子的婦人多的是...不用大驚小怪!


Sofity

xiao zhu said...

新鮮:

乜嘢咁驚嚇呀?

xiao zhu said...

C & Lu:

可能會有人話我偏激、負面也說不定呢。^_

C.M. said...

小珠:

原來我跟你一樣偏激和負面。

嘿!

xiao zhu said...

C.M.:

咦,都好吖,証明你都好勇呀。

其實我睇到嘅醜陋,唔係純粹講之前同之後嘅變化,係更多。比你所講嘅更多。

xiao zhu said...

Sofity:

歡迎光臨。

對,表面上是大驚小怪。

對,何止英國,其實每個地方都有很多。

不過,她唱得並非真的非常好,只是人們總自以為是!所以就會有那些反應。

xiao zhu said...

C.M.:

吹捧不是平等的認同!(我又光火了。)

偏激是我!負面也是我!

HollyCow said...

哈哈哈!
好一句:偏激是我!負面也是我!
而不是:偏激是我!負面的是你!

Haricot 微豆 said...

That's why the Goddess of Justice has her eyes blind-folded in order to listen to the truth !!

Okarasad said...

To Haricot,

但真相不可能只憑耳聽道來, 所以女神縱使閉起雙眼想盡量公平, 不公義的事仍時有發生, 法庭上的判決只是技術性擊倒.

xiao zhu said...

HollyCow:

哈,係就唔怕認。

xiao zhu said...

微豆:

要找尋真相,或者真理,(雖然兩者不同層次,)用眼睛、用耳朵也不夠,要用腦,更要用心。

xiao zhu said...

Okarasad:

歡迎你。

法庭並非尋找真相或者真理的地方。

BTW,你真是第一次來的嗎?

Okarasad said...

不是第一次來, 留言倒是第一次.
版主很在意這個嗎?

xiao zhu said...

Okarasad:

請別誤會,只是覺得你的語氣措詞有點像另一個朋友而已。希望你別介意。

多謝你來。

小寶 said...

我見到無恥

坦白講平時聽開D人上去唱流行曲
突然有人轉左style唱呢d歌
多少會有d意外+3分讚賞
我記得咁既情況都唔係第一次發生

不過如果有聽過原唱者既版本
就會覺得佢其實都重差好多皮

但對果d咁既既評判黎講
佢算係咁架啦

xiao zhu said...

小寶:

反正都不過是一場 show。

我還是想說那句,人性就是人性,無分種族、國籍。

新鮮人 said...

人性醜陋嘛!

seikomatic said...

豬豬,

見工頭果十秒已經決定請唔請你,系咪好殘酷?要用餘下既36,000秒去說服對方真系好難。

套片成億人睇過,其實有幾多人系因為好奇呢?

俺唔會覺得羞愧,因為如果佢打扮下,改下形象,執得正常d,仲有無呢種沖擊既效果呢?

當然,香港好多超級【歌手】包裝到靚靚唱"為你性水我只好單腳企"都可以力金曲。

小心,樣貌,種族,貧窮,性取向去到極端已經成為一種忌諱,偽善只懸一線。

xiao zhu said...

大師:

我係呢度睇到嘅人性唔係淨係啲人對外表嘅反應同判斷,亦唔係想講係唔係應該對自己嘅行為覺得羞愧,(你唔見我冇去回應 C.M. 羞愧之說咩?)因為我見到都好多人已經進化到同羞愧無關。再偏激啲咁講,表示或者表現感動嘅人,可能好多都係喺潛意識裏面尋找緊自我完滿。

而更醜惡嘅,就係我喺度指指點點。