Monday, February 23, 2009

剪影

「放心啦,我哋唔介意跟你重頭捱過架。」

「係吔,有乜嘢要做嘅,你即管出聲啦。啲細嘅都知道你對佢地好架,唔知嗰啲咪由得佢地囉。」

4 comments:

樸老 said...

嘩! 連續兩個第一!

想問下 Link to this post 係乜傢伙嚟架?

xiao zhu said...

吓!兩個第一? 咩呀??

Link to this post? 老實講,我都想有人話我知呀? 對於呢啲嘢,我都話我好白痴架啦。唔該有冇人路過,仗義解畫呀?

新鮮人 said...

"Link to this post"積係有人係自己blog將這篇blog文連結咗咁解,
不過blogspot近來神神哋,
無里頭無連結嘅都會list出黎,
但過一會兒那些無連結的就不會再在blog文下面展視了!

xiao zhu said...

新鮮:

唔該晒!^_