Saturday, May 19, 2007

Chocolate or Kiss?







月來戰線告急,正是打得落花流水之際,早前有朋友特意送上一盒朱古力,以作慰勞慰勞。

「食啲甜嘢,個人會開心啲架。我都知你唔鍾意食甜嘢,但係都食少少喇,我都特登買呢隻咯。」果然是哥兒們。

好姊妹 G 都經常在我低落的時候勸我多食點甜的。但我就是沒有試,我知道在我的身上是不會奏效的。

深知道最近也真的讓朋友太掛心了;上星期連兄弟們難得一次的聚會都沒有出席,這是我多年來罕有的。尤其是這次難得 T 特別在港停留兩天,還主動約了國內的 L 和 M 回來,我實在、實在提不起丁點兒力氣去見他們。他們是明白我的,每當心情不佳,人就失蹤了。所以 T 在臨回獅城之前,都親自把朱古力送來。這班兄弟,也真的叫我無話可說了。

嚐著、嚐著,也感覺溫暖開懷。並不是朱古力發揮的妙效,而是好朋友的關愛。

突然想起一篇報導,說吃朱古力比接吻還要刺激!當朱古力在口中溶化時對腦部所產生的刺激效果竟然是熱吻的四倍。不是吧!!

你看,這就是昌明的科學了。從研究角度來看,這個發現也可能會提供其他醫學層面的啟發吧。但是,從社會人文的發展去看,哼!

你說,你要吃朱古力,還是來個熱吻呢?

唔駛講,我梗係要錫錫喇!

84 comments:

aulina said...

chocolate. 乾淨。:)

Anonymous said...

我係朱古力狂, 亦嗜甜, 有時我懷疑唔鍾意食甜野既人會比較容易低落, 我個人都算樂觀, 幾唔開心都會設法令自己開心番. 或者我D朱古力真係有效.

xiao zhu said...

333,

^0^

xiao zhu said...

MD:

我都唔係一啲甜都唔食嘅,不過食左都唔覺得有咩唔同嘅感覺囉。可能我身體構造有啲唔同喇。:P

Silence said...

朱古力好味, 錫錫好浪漫, 兩樣都要。=]

暗黑的卡夫卡 said...

Did I just gone crazy or I did say Good Luck to you last night in some post?

Godiva...hm...

xiao zhu said...

K,

No panic, my dear. It's not a dream. Take a look at this again. http://xiaozhu1979.blogspot.com/2006/10/1.html

So you've made up your mind, huh?

xiao zhu said...

靜妹妹:

咁貪心? 不過算喇,見你咁叻女,考完試嘞,就償你心願,兩樣都送哂畀你,慰勞吓你喇!^_

Todd said...

一邊食朱古力頂住先,一邊努力搵人錫錫呢!

祝幸福! =)

ChecheBee said...

me 2, KISS + hug please : )

xiao zhu said...

Todd:

啊,你死喇,你仲要努力"揾人" 錫錫? 你唔驚我去通風報信呀,吓? =P

xiao zhu said...

BeeBee:

錫錫"hmmmmmaaa"
((((((攬攬))))))
仲係攬到好肉緊果隻呀!feel 唔 feel 到呀? ^0^

Todd said...

傻小豬!我係叫你呀! =P

xiao zhu said...

Todd:

唓,畀我篤爆左你想揾我過轎呀!

就算係,我都唔駛食朱古力黎頂住喇,如果我要,邊駛去揾架? 哈哈! :P

Blogger70th Floor said...

錫錫!
(搬屋搬到我呢~)

xiao zhu said...

七十妹:

點呀,今日如期入伙嗱? 有冇揾啲壯男幫手呀? 搬重嘢嘅時候要小心啲呀,尤其是你腰骨有過事,知唔知呀? 慢慢執,攰就抖抖先喇。

錫錫 "hmmmmmaaa" ^^

btw,幾時擺入伙酒呀?

Anonymous said...

考力克多吃易肥胖﹐吻是很不衛生的﹐貳者都應該戒掉維上!

梁巔巔 said...

朱古力又要, kissy 又要!

xiao zhu said...

Space:

我覺得你有啲問題呀!:P

xiao zhu said...

巔巔:

知你喇,你唔係咁揀至奇呀!^_

The Inner Space said...
This comment has been removed by the author.
The Inner Space said...

呢家唔興搵的搬屋公司咩?
人人搬屋

xiao zhu said...

Space:

唔明你想講咩喎!!搬屋? 同食朱古力、接吻有咩關係呀?? 咁深嘅。

Anonymous said...

朱古力魅力無法擋
盡情享受這份甜蜜

新鮮人 said...

兩樣都要! :p

xiao zhu said...

Lilac:

其實朱古力都是一種代表著深情、浪漫的食物! ^^

xiao zhu said...

新鮮兄:

兩樣都要? 對你黎講,容乜易吖,隨時都得喇。係咪?

Hyacinthus said...

估唔到哦, 原來咁都人都要鍚鍚 ~ :O

xiaozhu: 古古力,鍚鍚再加HUGHUG XD

Anonymous said...

噢!!!「人人搬屋」是refer to 你和七十﹐ 談搬屋o既!

呢家唔興搵的搬屋公司o既咩?

Ruth Tam said...

My husband always kisses me, even in public. I once told a friend it's okay to kiss in public. Nobody really cares.

xiao zhu said...

風子:

人同此心,去錫人,同畀人錫,都係一件美妙嘅事(當然唔包括強吻喇),點會唔鍾意喎!

唏,你係唔係想我再 encore 唧? hehee!

xiao zhu said...

Space:

唔好意思,我成日都咁鈍嘅。

唔係唔興嘅,視乎多唔多嘢囉。如果唔太多嘅,又揾到人幫吓手嘅,我見有啲人真係唔駛揾啲搬屋公司,自己call 架果啲貨車都搞得掂。

xiao zhu said...

Ruth,

Yeah, I do agree. I don't think it's a problem. Similarly, I don't mind crying in the public like laughing. These are just our way of expressing our emotions. No shame at all.

Anonymous said...

吃考力克﹑接吻﹑擁抱都是片刻歡愉﹐換來終生抱憾﹐宜三思而後行!

又搵朋友幫手搬家豈不是跟搵人換燈泡異曲同工!



^_*

xiao zhu said...

Space:

除左大姐姐拉拉鏈的故事,我懷疑你仲有其他童年/少年/青年陰影呢。快啲講,有冇?
:P

呢啲嘢當然可以係片刻歡娛,但係亦都可以係天長地久嘅印證。乜嘢都可以兩面睇嘅。

喂,搬屋揾朋友幫手,我見很多人都會咁個喎,唔係淨係女仔先會揾人幫架。

至於換燈泡的男人,就真係另一個故事了。

vicky said...

xiao zhu,

加油! 加油!

我比較鍾意打茄輪,好爽!

macy said...

Kiss please. ^O^

macy said...

梗係kiss啦,chocolate都係止吓咳喳.

心情唔好食chocolate簡真係陷阱,好易肥!

"亲吻有益
亲吻不单是一种表达爱意的方法,原来还可减压和延年益寿!简单的一个亲吻,可以令你保持青春和减掉腰部多余的脂肪,当你感到有压力时,也可借接吻来吻别你的烦恼。医学研究发现,接吻可刺激制造破解紧张心情的荷尔蒙;同时,接吻有助令人深呼吸,为你的身体带来更多精神和充沛的氧气。
除此之外,接吻还有以下的好处:

保持年轻貌美:一个轻吻通常只需2至12块肌肉令你噘嘴,但一个深吻则可令你面部34块肌肉全部做体操,以保持年轻貌美。

可消耗卡路里:好好地吻一顿,每分钟可消耗6.4卡路里,亦即你踏健身脚车所消耗卡路里的一半以上。

对心脏有好处:亲吻对你的心脏有好处。研究显示,深吻可把脉搏由每分钟78下增至108下。

改善婚姻关系:接吻能加强一个人幸福的感觉,当两人接吻时,口腔和口唇唇角制造一种特别化学物质,能改善婚姻关系。

《人民日报海外版》 2001年6月29日 "

xiao zhu said...

Vicky:

多謝你同我加油呀!真係抵錫嘞。 "hmmmmmaaa" ^_

xiao zhu said...

Macy:

哈哈,仲唔大條道理錫錫? ^O^

xiao zhu said...

Space:

嗱,你睇吓,接吻好有益架,仲要係深吻添呀。

只要大家注意個人衛生,係冇事嘅。你放開懷抱喇!

Anonymous said...

Yuck!!!! Even think about it makes me sick===> Vomit !!!!

"只要大家注意個人衛生,係冇事嘅。" hahaha .... you always have a bottle of Listerine in your handbag to rinse both mouths b4 kissing eh?


十萬個不衛生!!!

Gavin said...

I love Kiss!
Choco is cold and kiss is a warmth to my heart.

Kiss and hug tightly!

xiao zhu said...

Space:

唉,你講到咁嘅,我都冇乜好講嘞。咁食一兩塊朱古力,間中攬吓,唔會出事下嘛?

講真,我真係有啲擔心呀!

macy said...

The Inner Space:

kiss 唔衛生, 你真係行得好前喎.
絶好奇, 想問下,咁唔kiss咀, 鍚面珠仔呢?

xiao zhu said...

Gavin,

Choco can also be sweet and warm if you take it together with the one you love!

But definitely, the sensation caused by kisses and hugs are more ravishing.

Blogger70th Floor said...

嘩~

xiao zhu said...

七十妹:

又點呀,嘩咩唧?

啲嘢執成點呀? 冇聲冇氣咁嘅。^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

華.. 四十幾個COMMENT 架啦.

你睇你, 你話要鍚鍚. 就多人錫您!

我都鍚埋一份先! 啜!

PS 同你一樣,惊天地泣鬼神既french kiss 當然一定轟烈過一粒朱古力啦!

仲洗唸!

xiao zhu said...

Tracy:

有冇搞錯呀,而家先至出現!>.<

哼,算你喇,不過錫一啖唔夠呀,你要錫多啖補數呀。

嗱,我唔偏心架!((((((攬攬))))))咦,好肉緊呀!

Anonymous said...

"絶好奇, 想問下,咁唔kiss咀, 鍚面珠仔呢? "

連皮食蘋果食雪梨﹐都會洗乾淨先喇!

Gavin said...
This comment has been removed by the author.
Gavin said...

小豬:

Yes and I miss the sensation so much in these raining days.

Upset and bad mood days

Anonymous said...

睇番第一個comment

aulina said...
chocolate. 乾淨。:)


已經點出喇!

xiao zhu said...

Gavin,

Are you very busy during the month? I've been repeatedly listening to the song.

You may choose singing in the rain, or you may vent yourself by just posting something new. Why not?

xiao zhu said...

Space:

哎呀,救命呀))))))

我其實真係好佩服你嘅堅持同毅力,真係架!

Anyway,大家各取所需,冇問題嘅。何況,就算有事,我哋都唔會傳染到畀你嘅,放心!

macy said...

inner space,

"連皮食蘋果食雪梨﹐都會洗乾淨先喇!"

哈哈.你當佢係雪梨? 咁係米擦左牙,洗左面先至可以kiss呢?!
我無惡意,只是好奇啫!唔鍾意可以唔答既...

xiao zhu said...

係喇,大家都係各抒己見啫,人人嘅需要都唔同,冇乜所謂嘅。等我哋知道原來有咁多唔同嘅觀點同考慮,大家都可以增加自己嘅包容度,幾好吖!

你哋話係唔係呀! ^_^

Anonymous said...

" 咁係米擦左牙,洗左面先至可以kiss呢?!"

使乜咁麻煩﹐可以選擇唔去吻﹐咁咪就得喇!

Anonymous said...

六十喇!!! 六十喇!!!

世間上﹐人除了空氣﹑水﹑ 和食物 是必須﹐其他有很多的﹐是可以作出個人選擇的!

唔用﹑唔做﹑唔識﹑是唔會死人架!

Extraordinary Life 翠斯 said...

小豬..

嘩..61, 61 啦!

"有冇搞錯呀,而家先至出現!>.<"<-- 呢句都冧! 嘻

我又抱抱...ready la

((((((((((抱抱)))))))))))) + 一啖~"啜"!

好野!!

C.M. said...

62...

(呢個Party爆曬棚,攝唔入...)

xiao zhu said...

Space:

多謝你呀!你一直都冇嫌棄我寫啲嘢膚淺,成日都黎捧我場,幫我提高收視率。真係夠朋友嘞!!^_^

xiao zhu said...

Tracy:

承蒙錯愛,照單全收。Heeheee!

xiao zhu said...

CM:

我本來唔咁講,但係都係忍唔住。

你知唔知你咁樣過門不入,我會好唔開心架?!! :[

The Inner Space said...

六十六喇!!! 六十六喇!!!


小朱姐:

唔好客氣! 我個部落如果無你扯頭纜寫D留言就無人睇添!

Extraordinary Life 翠斯 said...

小豬,SPACE,

你地個兩真客氣. 好"HIM" 啫..

"你一直都冇嫌棄我寫啲嘢膚淺," <-- 小豬.你影射緊我呀!?

講笑者. 小豬你寫野咁巨體, 有時又有感性,
那裡膚淺!

xiao zhu said...

Space:

我哋都係同期出道架嘛,梗係要多啲互相扶持喇。而且,除左我,仲有好多老友記都成日捧你場架。

xiao zhu said...

Tracy:

你成日喺度咁讚我,人哋以為你係"媒"黎架!:)

Anonymous said...

七十喇! 七十喇!

翠斯妹妹:

容許我咁稱呼你﹐因為我肯認老。

巔巔兄是「才高八斗的才子」﹐小朱姐是「人靚聲甜的才女」。

我唔o系謙虛﹐我自己知我自己有幾多斤兩﹐有點自知之明﹐好過畀人督爆無料。




小朱姐:

學無前後﹐達者為師!!!

xiao zhu said...

Space:

早晨呀!咁早就起身嘅? 睇波睇到幾點呀? 呀係喎,你要隨時候命喎呵!我今日都可能要做公司嘢呀。 :(

The Inner Space said...

七十二...七十二!


我下下午見外圍個市冇乜大事出了街﹐不過也只是家門不遠處﹐傍晚還回老家吃飯!

xiao zhu said...

Space:

你可以在家中工作的嗎? 為甚麼要離家不遠?

唔好再數喇。^_*

The Inner Space said...

我是第「七十二家房客」嘛!!!

家中的桌面電腦有入公司主機的保安軟件由主機可利用專用線聯上東京和新加坡分行但家中不能做DEAL!

xiao zhu said...

Space:

Hey hey,是訪客至真!^O^

The Inner Space said...

小朱姐:



特登留番畀你黎更正!你是主我是客嘛。

Anonymous said...

睇下咩人, 自己鍾意o個個, 我諗係食朱古力o既400倍囉!

xiao zhu said...

Becky:

係呀,梗係要自己鍾意至得喇!我喺上面都講過。

"人同此心,去錫人,同畀人錫,都係一件美妙嘅事(當然唔包括強吻喇),點會唔鍾意喎!"

The Inner Space said...

LDD did not look at this one .... it has 78 comments more than the above with 64 only....:)

The Inner Space said...

80th ....80th
八十...八十喇!!!


應該開番盒 考力克 慶祝 慶祝!!!


Although I oppose kissing but I can send you a "Blow Kiss" to celebrate this 80th event!

:o )))))) kiss

xiao zhu said...

Space:

實在要多謝你的一番美意。

80,是否來得有點太刻意呢!

The Inner Space said...

冇預謀架!!!

是突然醒起, 我唔讚成吻吻o者﹐但"飛吻 Blow Kiss “都唔錯o播!!

Anonymous said...

Well written article.

Anonymous said...

我不喜歡食巧克力啊,但是并不是怕胖,而是不怎么喜歡那個味道,哈哈·最近阿婆要搬屋了,一大堆的東西要搬運到九龍那邊,不知道有沒有按件數計費的搬運公司