Friday, January 02, 2009

活該

冷不防的一句說話,竟然可以把所有的傷口,新的、舊的都一次過撥弄得鮮血淋漓,連胸口也抽搐得厲害,痛得淚水都不斷地流。

這叫自作自受。

27 comments:

Anonymous said...

喔噢!

膠紙啱唔啱使?

喔! 唔係! 係膠布!

咦! 唔係! 繃帶至係!

唉! 大姐!

實際啲,借個耳塞過你!

好掂!

帶咗之後想聽嘅聽唔到,唔想聽嘅都聽少好多!

Anonymous said...

有d自以為結了疤的傷口其實是未復原的
感受到你很傷、很傷...
保重

Anonymous said...

容許我寫得仲長過你篇原文!

記得睇 star trek 星空奇遇記,Captain Kirk 意外用死光槍打傷了外星生物,他很後悔,因為只是他自己不夠鎮定,外星生物並無惡意。

Dr.McCoy 用盡醫治人類的藥物都無效,苦無對策,隻外星生物頻臨死亡。

醫生唯有去星球上查探,有乜可以救返外星生物,Beam咗落星球上,發覺星球並無 organic 的植物生長,只有 rock stone sand,全是 silicon 矽份子的合成。

咁隻外星生物靠食乜生存呢? 可笑人類依然將自己的生活方式,要食物為生,套入外星生物之上。

經過多番研究後 Dr. McCoy 就利用了地球上的水泥 cement,即喺我地唐人叫啲紅毛泥,幫隻外星生物,治好了傷口。

我講咁長嘅故事,喺想話有時醫治心靈的傷口,新的舊的,血流不止的,需要治好,可能要 think out of the usual human mindset,存統人類方法,傳統人類醫藥,未必有效!

雖然小朱姐是人類,不是外星生物,只要脫離一貫的 mindset,可能醫好治妥!

祝好!
Space 頓首

ah-yun said...

Take care my dear!

JC said...

一定可以企得番身!

一定可以>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

新鮮人 said...

冲個熱水涼,
睡一教就無事了!

笑番啦!

Morca said...

為乜事白嘅入紅嘅出?

xiao zhu said...

樸老:

唔好意思,我都知你冇晒符!與其戴耳塞,不如考慮揾嘢扑傻我好過喇。

xiao zhu said...

思..寧:

...

xiao zhu said...

Space:

你這段留言令我感動,謝謝你的語重心長!

xiao zhu said...

Yun:

嗯。

xiao zhu said...

JC:

多謝!

xiao zhu said...

新鮮:

我笑左好多,其實係好需要可以俾我真正喊吓。原來係好難!

xiao zhu said...

Morca:

本來只是無意中聽到一個不認識的人,說了一句無關痛癢的話而已。

Anonymous said...

:o
你冇野丫嘛?
好d未呀?

Silence said...

很久沒有留言了:P

Cheer up!:D

said...

咁泥睇多啲米b女啦~
佢就泥識得行啦。

seikomatic said...

1.讓時間再撫平。

2.乘機再狠狠插多刀,希望可以先死後生,或者起碼泥個最後了斷。

xiao zhu said...

小寶:

本來想答嘅其實都幾悔氣,諗諗吓都係收番。

仍然係果句,"活該",不過都係"該活"。

xiao zhu said...

Silence,

Thanks! ^_^

xiao zhu said...

米搞:

其。實。我。。。日日都睇幾次架。佢每一次都會令我笑番架。好多謝你同E 呀!

xiao zhu said...

大師:

你正說出我心裡話。我真的希望可以明明白白地、狠狠地捅我一刀,來得乾淨俐落!

篤篤篤撐 said...

喊出黎好丫, 有治2作用ka,
不妨喊大聲d, 如果有衰神, 仲可以大聲地一邊喊一邊鬧:正~~~~p~~~~k~~~~

work ka, 我試過了 !

(btw, 我addk1你乒我個blogroll了, 有冇反對 ?)

xiao zhu said...

篤篤撐:

如果真係衰神就梗係鬧得落喇,閉在唔係,所以冇得鬧、無從宣洩,好辛苦呀。

p.s. 梗係冇反對喇,多謝俾面就真。

xiao zhu said...

篤篤篤撐:

哎呀,唔好意思,手快快,篤漏一嘢添!(定係漏左一篤嘢呢!哇哈哈哈哈!)

Anonymous said...

一句話真有那麼大殺傷力,還要是不相干的人?

xiao zhu said...

洛言:

你覺得奇怪嗎? 那就要恭喜你了!真的。