Monday, September 01, 2008

九月,來了

九月終於來了。
準備了用滿心的高興去迎接興奮,
卻原來不安、徬徨、憂慮,
都是怕寂寞的。

傷口還在笑嘻嘻,
我卻痛得吐不出半個字兒來。
不願再做鬥士了,
或許做一顆豆豉也好,
讓你狠狠的、一下的吞下去,
就算了。

還是要一意的跟天、跟地過不去嗎?
還繼續讓魔鬼在火焰中狂歌熱舞嗎?
電腦仍在不斷掃描著病毒,
原來這可以是希望的化身。

已經準備好的歡迎辭,
都給克咯克咯的咬碎了,
好等你輕身而去。

別再叫我讀甚麼書了,
我會更加任性,
請停止發放忠告吧;
給我可以呼吸的空間,
就夠了。

45 comments:

不是 High 人 said...

咁!好啦,放妳假唔駛讀書哪!
但是要練一套吹波波絕世神功,來增加肺活量,就不怕唞唔到氣啦!

C.M. said...

小珠:

你看,明天不是好一點嗎?

the inner space said...

傷口 ”)“ 的兩邊微微向上彎,不是笑嘻嘻!
只要換另一角度來看,其實傷口是 “(”,
兩邊是微微向下彎,它是在想哭,卻哭不出來!

xiao zhu said...

不是 high 人:

今日冇晒力呀,真係好想去吹波波呀。

xiao zhu said...

C.M.:

>>你看,明天不是好一點嗎?
>>September 01, 2008 8:51 PM

你看,看到沒有? 有多好?

xiao zhu said...

Space:

你真的很心水清啊。

梁巔巔 said...

小心身體.

祝仲未病倒就好番晒!

the inner space said...

《《希望的化身

The audacity of HOPE is the source for endless power!

樸老 said...

好複雜的心情啊!

seikomatic said...

唉豬豬,

電腦中毒,第一個當然要自我檢討,但跟住要檢討下班 fans 先。

你咁叻仲讀書,幹嘛?

書真系唔好讀咁多,讀書只適合失婚既,退休既,准備出家既。

青春就系用泥任性掉,唔通放系床下底等發毛咩。有得任性即系你仲青春。任性吧,講任性燃燒青春,讓快樂的淚水造成血肉長城,起來!

C.M. said...

正如Space話齋:Hope

>>September 02, 2008 12:39 PM

那明天呢?

qingxinshi said...

不讀書,不如就寫詩吧。

寫詩可以任意而為,可以更任性。

Morca said...

ooo

思..寧 said...

於這個世代
電腦中毒真的是煩惱事
由專家為你解決吧

讀書?
如果係為左生活需要
呢d你無得揀

如果為興趣
你係點都會讀架啦

終身學者呀

Hana said...

>今日冇晒力呀,真係好想去吹波波呀。

咁你要請教下我了!哈哈!

不讀書?不如我哋去飲酒!

xiao zhu said...

LDD:

多謝!你突然咁鬼正經,有啲唔慣添。=P

xiao zhu said...

Space:

Endless power! 有嘅咩?

xiao zhu said...

樸老:

是複雜、也是雜亂。因為問題是不會守著秩序來的,它們都愛熱熱鬧鬧的湊個高興。

xiao zhu said...

大師:

你知唔知我最拿手就係做檢討架? 而我嘅弱點就係唔識賴人。叉開講,我冇 fans,有朋友。

係囉,你都話我叻咯,仲讀乜鬼書呢呵!所以,就算我失婚、退休或者出家,我都唔會讀架嘞。

大師,我會打破常規嘅,我經常都會。

xiao zhu said...

C.M.:

嗯。^_^

xiao zhu said...

qingxinshi:

哈哈,我鍾意寫啲唔係詩嘅詩,我周不時都會。多謝你!

xiao zhu said...

Morca:

???

xiao zhu said...

思..寧:

我一路都冇停止過學習,我唔鍾意讀書,我鍾意讀人。

xiao zhu said...

Hana:

我一路都有請教緊你架。

飲酒,我戒左嚕喎。

賴小寶 said...

唷!駛咩驚,xiao zhu係大廳 v(^oo^)v

the inner space said...

小朱姐:
《《 Endless power! 有嘅咩?

有 audacity 乜嘢都變成 endless !

the inner space said...



《《 停止發放忠告吧;給我可以呼吸的空間,就夠了。


若忠告會是壓力的泉源來源根源。

那『不忠的告』

是否就是空間的根源來源泉源呢?

seikomatic said...

豬豬,

你地香港人唔系成日講:

~我的fan 約左落K。

~我個 fan 話叫佢條仔死開啦!

xiao zhu said...

賴小寶:

^_^

xiao zhu said...

Space:

>>若忠告會是壓力的泉源來源根源。
>>那『不忠的告』
>>是否就是空間的根源來源泉源呢?

你說的是是與非的問題,我說的是有與無的問題。

xiao zhu said...

大師:

我愚鈍,誤會左你嘅意思。唏,我係九龍人黎架。我習慣講 friend 或者朋友嘅,fan,我唔識噏囉。

思..寧 said...

你真係高人呀
唔讀書去讀人
呢樣真係難百倍呀

微豆 Haricot said...

"... 不願再做鬥士了 ..."

I believe mellowing down is a sign of becoming wiser.

“... 給我可以呼吸的空間,就夠了。... ”

True, too many pots boiling simultaneously on the stove will lead to chaos. As they say: Don't spread yourself too thin.

the inner space said...

死梗嘞!
畀 小朱姐當眾批評我講『是非』添!
遣詞用字文字功力 小朱姐最高境界,
我等要學都學不來!

冒死再問,在有與冇之間

咁 有『不忠的告』,就是空間的根源來源泉源罷。

xiao zhu said...

思..寧:

我都話我懶到出汁架喇,咁懶人梗係要揾啲懶人嘅方法去學嘢、做嘢,冇乜話高唔高嘅。

xiao zhu said...

微豆:

感謝你的忠告,我會時刻自省的。

xiao zhu said...

Space:

你咪玩我啦,我啲三腳貓功夫,邊談得上咩功力吖。

the inner space said...

小朱姐:
多謝你的忠告,
雖然有些壓力,
但可以是開拓,
更多空間泉源。

wingwing said...

我正想讀書呀 ! 應該12月了 !

xiao zhu said...

Space:

你真係既厚道,又聰明嘞。我咁樣噏嘢,你都可以話多謝我嘅忠告,又領悟到咁多嘢嘅!

xiao zhu said...

wingwing:

我不嬲都支持人地讀多啲書架,不過最好就能夠真係可以將啲書讀 "活"。嗱,真係唔好學我咁懶,咁不學無術呀。喂,咁你讀咩呀? 講唔講得架?

the inner space said...

哈哈哈!
厚到?厚到好似『牛皮燈籠』咁,點極都唔明囉!
聰明?懶聰明咁去靠估小朱姐啲文章想講乜嘢囉!

《《我咁樣噏嘢,你都可以話多謝我嘅忠告!

咁 忠的忠告 和 不忠的忠告,
兩者都是『忠告』嘛, 喺咪?

畀小朱姐一提起,今年中秋想玩吓燈籠添,記起小朱姐好是話過,中意小白兔燈籠,要翻查一吓啲舊文嘞!

預祝:中秋節愉快!

xiao zhu said...

Space:

>>咁 忠的忠告 和 不忠的忠告,
兩者都是『忠告』嘛, 喺咪?

咁你嘅意思係唔係即係話我俾啲不忠嘅忠告你呀?

都話你好記性架啦,我係鍾意小白兔燈籠架。

the inner space said...

》》咁 忠的忠告 和 不忠的忠告,
兩者都是『忠告』嘛, 喺咪?

》》》》咁你嘅意思係唔係即係話我俾啲不忠嘅忠告你呀?


我沒有說過呀!我凈喺話兩者都是『忠告』咋!

the inner space said...

》》都話你好記性架啦,我係鍾意小白兔燈籠架。

唔該哂,confirmation 慳返我去查證!

晚安!