Sunday, September 14, 2008

風華

一簪彤
兩墜流螢
新月淡照秋水澄
流波輕轉無限意
意難平

櫻桃破
軟語噥噥
風送蘭香如幻夢
淺顰猶醉客
夢醒不知蹤

22 comments:

Anonymous said...

祝你有個愉快的中秋啊 !

Anonymous said...

一罐樂
單手舉起
滿月不從窗前過
望穿秋水無恨意
笑莫停

寧靜破
粗言滾滾
音送千尺驚半夜
何處鄰家吵罵
聲聲呱喇喇

新鮮人 said...

一隻腳
兩行淚水
秋月無限不能看
留在家裏看電視
意闌珊

腳掌痛
粗口諗諗
瘋言瘋語如痴漢
輕扶慢走態
敢問何時痊

xiao zhu said...

wingwing:

多謝!你有冇去邊度賞月呀? 最近身體好啲喇嘛?

xiao zhu said...

Space:

好豪情、又寫實喎!

我鍾意笑莫停呀!^_^

xiao zhu said...

新鮮:

唔好喊啦,我琴晚都冇精神睇月光呀,冇所謂啦,今晚睇都得架,啲人話今年十六個月光會圓過十五個月呀。

Anonymous said...

千重浪
萬里他航
空對星繁月明霜
獨自憑欄憶既往
思茫茫

念當初
春蕾怒放
相偎細語倚軒窗
歲月夢猶香
恨醒在何方

梁巔巔 said...

我最鍾意廢話咖嘞!

^~

Anonymous said...

你d字可唔可以唔好用得咁深呀
越睇越唔明...

(亦都可能係我狀態差...)

xiao zhu said...

Shek:

思茫茫
憶既往
駕雲乘風星伴隨
歲月還流相思句
獨惜夢仍虛

xiao zhu said...

梁公子:

我知吖!

xiao zhu said...

思..寧:

嘻嘻!算喇,唔明都唔緊要嘅。

seikomatic said...

一語過
百年字號
雷曼不復再浪漫
友邦獨善難上難
浪急勁

三鹿牌
粉奶飛飛
濛不過牛只依利
腎炎強褓嚇
父母不輕鬆

Anonymous said...

春紅退
秋彤隨
風清月明雲輕絮
遙想高山聞流水
何夢相思句

xiao zhu said...

大師:

好一句"濛不過牛只依利"!

xiao zhu said...

Shek:

很想去看紅葉啊!

Morca said...

絕代...

xiao zhu said...

Morca:

Anonymous said...

一隻豬
雙目無神
屠刀輕揮毛髮斷
砧板留痕一灘血
血未冷

廠鐘鳴
飢腸轆轆
致電餐廳叫外賣
燒肉加飯底
肚飽才有力

Blogger70th Floor said...

我過來問聲好!

xiao zhu said...

魔術師:

我最近才知道我是不能夠參加"飢饉三十"的!

xiao zhu said...

七十:

^_^