Saturday, December 22, 2007

聖誕...

一而再的「聖誕快樂」,逼著淚水都直淌下來了。

沒出息。

祝福原來都是一把兩面刃。

這一次,特別痛。

21 comments:

新鮮人 said...

咪鬼理啦,
仲有新年,情人,復活咁多個節's,
咁就傷心,
你咪好唔得閒??
笑吓,玩吓好過! :)

PANG said...

自制快樂吧!!!!!!

英倫肥龍 said...

咩事魔鬼變咗負能量?

火鶴 said...

仲未夠懶未夠無賴呀你, 學多幾年先啦!

xiao zhu said...

新鮮:

其實都唔係因為節日嘅問題呀,咁啱有另外一啲原因刺激到啫,冇咩喇。^_^

The Inner Space said...

唔通 祝你 『聖誕哀愁』?

唉......做人真係 煩惱!

訓完一覺明天可以起床就是一句感恩,
由朝到晚平平安安咁又到睡覺上床前,
都是一句感恩! 好了,晚安! 早抖!

xiao zhu said...

天使男:

我會架嘞。^_*

xiao zhu said...

肥龍:

魔鬼只會發放負能量架咋噃!!

xiao zhu said...

火鶴:

咩呀,你硬係讓吓我唔得嘅!我真係會喊架!

xiao zhu said...

Space:

我識感恩、我會感恩、我有感恩架。不過咁唔代表唔會有軟弱嘅時候嘅。我OK架。~~

seikomatic said...

【多謝,無左你我輕鬆好多,開始感覺到快樂!多謝你。】

【有無expiry date 架?可唔可以將呢句包住,等到有需要先拆?】

said...

咁.

願你平安.

Anonymous said...

哎唷 上篇唔畀會應播!

送上 各種 pain killers 畀小朱姐。

《UUU》 【RRR】 (QQQ)

;P

xiao zhu said...

大師:

呢份聖誕禮物我會珍而重之。

xiao zhu said...

米搞:

多謝你,呢個真係我最需要架,多謝你呀!

xiao zhu said...

Space:

講出黎希望你唔會覺得肉麻,有時我覺得你好似我屋企人咁呀。

多謝你呀!《UUU》 【RRR】 (QQQ) !!

s-pig said...

傻瓜,佳節當前,應該好好享受,以前既事,唔開心既事,慢慢放低佢啦!

讓你哭泣 哭到倦了
重整 呼吸心跳
哭過吵過鬧過 你為愛做足了
再接下來就要 收拾了

祝聖誕快樂;聖誕之後更快樂!!

Hyacinthus said...

傻豬,

風子祝願你 ~ 心常喜樂,佳節平安!

Haricot 微豆 said...

聖誕前夕鈴声響
何苦痛寫淌血文

祝福原是兩面刀
解鈴還需繋鈴人

Joyeux Nöel !!!

xiao zhu said...

S-pig / 風子:

多謝你啲嘅關心!感激!

xiao zhu said...

微豆:

繫鈴人也未必解得了,又或者只可以用剪刀。