Sunday, May 30, 2010

當下

.



.

14 comments:

新鮮人 said...

第一個,
yeah~~~~~~

新鮮人 said...

儍瓜!
講我呀!
哈哈哈~~~

C.M. said...

當時...

xiao zhu said...

新鮮:

使唔使 yeah 呀,我呢度要做第一容乜易吖!

我諗起你上次解釋點解叫傻瓜,哈哈!

xiao zhu said...

C.M.:

!!

poklou said...

會打鼓的女歌手!

小時係很喜歡她, 覺得她是個很有型的火星人,總讓我想起 Star Trek 的火星人洗樸。

唉....聽罷熱淚盈眶......

好像是厭食症?

xiao zhu said...

樸老:

對,是厭食症。真的非常可惜。

我記得我第一首認識 Carpenters 的歌是 Top of the World,那是某年學校 Christmas Chapel,音樂老師和我一起演唱了兩首歌的其中一首。

poklou said...

唔講晤知,我呢排好燥,你又整咩搞到甘夜?

講野唔清唔楚既?

"一起演唱了兩首歌的其中一首" ?

除左 Top of the World, 仲有邊首?

嗯....你唱歌一定好得.

新鮮人 said...

上次我點講呀?
我老人痴呆症發作啊!

shek said...

我第一首認識 Carpenters 的歌是 "Yesterday Once More" , 第二首是 "Yesterday" 。

xiao zhu said...

樸老:

咩唔清唔楚呀?

另一首係 The First Noel。

我唱歌真係都好得吓架,係唔怕認,不過都有好多人仲唱得好過我嘅。

xiao zhu said...

新鮮:

遲啲答你。

xiao zhu said...

Shek:

Yesterday 不是 Beatles 的嗎?

shek said...

對不起,第二首是 "Only Yesterday" 才對!