Thursday, February 03, 2011

兔年祝願

.



處處祥和
人人健康

.

46 comments:

macy said...

xiao zhu

兔年如意! ^^

卡臣 said...

踏入兔年,祝妳身體健康,心境保持愉快啊!

the inner space said...

Now is the year of the Hare or the rabbit.

What is the similarity between rabbits and calculators?

Ans: They both can "multiply" very FAST.

小朱姐:wish your grace multiply as fast as the rabbits!

xiao zhu said...

Macy:

祝身體健康,心想事成!

xiao zhu said...

卡臣:

祝你文思如泉湧,身體如猛龍!

xiao zhu said...

Space:

祝你龍馬精神,步步高升!

L L said...

小豬:

誠心所願!

又祝事事美滿!

Ebenezer said...

祝免年常旺,笑口常開^^

小寶 said...

祝兔年豬事順利呀!

xiao zhu said...

朗:

再祝你早日六神合體,事事順意!

xiao zhu said...

以便:

祝事業順境,生活美滿!

xiao zhu said...

小寶:

祝你心想事成、龍馬精神!

小寶 said...

承你貴言 :D

小寶 said...

又....其實呢....想問吓六神合體...喺點㗎?

(沉思良久)嗯...........喺咪即喺6P呀?

HoLLyCoW said...

小豬.
Happy Chinese New Year! All the best to everyone!

Leon said...

祝身體健康. 萬事如意~!!

亞占 said...

新年快樂!

新鮮人 said...

萬事如意,
身心安泰!

雪山飛狐 said...

新的一年, 最重要开心和健康.

Happy New Year!

樂遊 said...

萬事如意,身體健康,平平安安

老麥 said...

祝你定過定海神針,

恭喜恭喜!

Terence Yun said...

新年進步,事事如意:)

聶秀康 said...

小朱
祝妳兔年行大運,心想事成!

篤篤篤撐 said...

初三先黎拜年, 遲左唔會好介意,
祝你心想事成, 萬事大吉, 發~~大~~達!!!!

seikomatic said...

自在常歡!

魔術師 said...

魔術師歌劇系列之爆鑊Overheard經已公演

depps said...

辛卯年祝你動若脫兔,春風得意,明艷照人!

Anonymous said...

謹祝:Happy Valentine!



Space

the inner space said...

送給各位有情人!

願我會楂火箭 帶你到天空去 在太空中兩人住
活到一千歲 都一般心醉 有你在身邊多樂趣
共你雙雙對 好得戚好得意 地LUM天崩當閒事
就算翻風雨 只需睇到你 似見陽光千萬里

有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
扮靚啲皆因你 癲癲哋皆因你 為你甘心作傻事
扮吓猩猩叫 睇到乜都笑 有你在身邊多樂趣
若有朝失咗你 花開都不美 願到荒島去長住
做個假的你 天天都相對 對木頭公仔做戲

有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
有了你開心啲 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共鈙 分分鐘需要你 你似是陽光空氣


Space


因為 blogger 會將有 LINK 連結的留言當作 SPAM,為了不需要麻煩小朱姐入去釋放出來,麻煩各位自己 just Copy and Paste 以下的 address

一聽試聽:http://www.1ting.com/player/70/player_179705.html

the inner space said...

我剛剛 find out,將個首歌嘅 link 連結做在我上面 the inner space 個名處,就可以避免 Blogger 當作 SPAM,現在請各位點擊一吓,就可以聽到了,希望你們喜歡!

HAPPY Valentine‘s DAY :)

poklou said...

你的眼睛怎麼了?

xiao zhu said...

樸老:

對不起,沒有經常查看,到現在才發覺。

我沒甚麼,謝謝你的關心。

Anonymous said...



保重....

poklou

Anonymous said...

sent 一個空白電郵給我

poklou

Anonymous said...

我沒你的 address 啊! --!

poklou

Anonymous said...

哈...忘了
都過了兩個月了...當然...要不要再給 e-mail ....、唉

親愛的, 好怕你的禮節性官方回覆, 別告訴我你沒看到留言...我其實很難叫自己相信的.^...不過...你喜歡你高興就好了...原諒多話了.

poklou

Anonymous said...

唏. 朱...你...沒事吧?

poklou

Anonymous said...

最近在忙甚麼?

pok

Anonymous said...

掙扎了一下要不要再多話

你的眼睛真的沒事?

好像說了好多餘.但還是想說...

保重...添衣!

poklou

what...please prove you're not a robot?

乜 blogspot 搞的咁嘢?!

Anonymous said...

應一應喇....唔該!

沒事吧?

pok

Anonymous said...

跟我說話好嗎? please!

cornu said...

嚟喇! 乖喇! 講吓嘢喇!

Anonymous said...

夠鐘食飯啦! 講你呀! 你幾時先有心情應吓我呢?

念甚!

poklu

Anonymous said...

祝 (要) 安康!

PL

Anonymous said...

喂...你嗰邊大風嗎?

pl

Anonymous said...

~ 令人不安的附號!

祝耳聰目明,一切順遂!