Tuesday, October 12, 2010

.
不戒

要忍


.

18 comments:

C.M. said...



不響

要臭

Anonymous said...

執:執著、執輸、執贏、執拾。。。。!

戒:戒色、戒煙、戒口、戒急。。。。!

忍:忍耐、忍讓、忍口、忍屁。。。。!




不迷

自迷

Space

新鮮人 said...

我又玩,


不美
要撇


不才
要掉

Ebenezer said...

我又玩:



不忍
要瀨




不飽
要叫

小寶 said...



不到

要偷

poklou said...

得啦你!

xiao zhu said...

C.M.:

細個時候阿媽話,臭屁不響,響屁不臭,一路都冇乜懷疑,因為諗落又好似係喎。到大個啲,發覺多數係,又唔完全係。

又諗起阿媽講過一個屁的故事(其實係爛gag)。話說鄉下以前有一個女仔喺出嫁之前,佢阿媽苦口婆心教佢做媳婦之道,最後總結就話:「嗱,阿女,嫁左之後,就要恪守婦道,三從四德,孝順翁姑,對夫家各人都要忍屁,特別係對住奶奶呀,知道嘛!」阿女聽完,面帶難色,但係都連連點頭答話:「知道知道。」

光陰似箭,阿女嫁左半年,有一日歸寧,阿媽一見到佢,就大叫:「哎呀,阿女,做乜你成個人瘦晒,面色咁差嘅!?又黃又乾咁,係咪佢地難為你呀?!定係你唔乖、唔聽話激親奶奶,所以佢地唔俾飯你食呀?」

阿女話:「唔係呀,老公、老爺、奶奶個個都對我好好呀。我都好聽話,跟足你教我嘅去做,日日煮飯、擔水、斬柴,對奶奶晨昏定省,仲日日都有忍屁添呀。」

「吓?!點解要日日忍屁呀?」

「媽,又係你教嘅,你話最緊要係忍屁吖嘛!」

阿媽暈低。

(做乜我咁無聊嘅,冇嘢做咩家陣!)

xiao zhu said...

Space:

有乜執乜。

自迷、自醉、自生、自滅。。。

xiao zhu said...

新鮮:

要撇就撇,要掉就掉,唔使咁多理由(藉口)嘅。

話時話,個掉字,讀第幾聲呀?

xiao zhu said...

以便:

賴屎同叫雞都有一個共通點,就係。。。XD

xiao zhu said...

小寶:

有冇睇到條片下面嘅comment呀?

xiao zhu said...

老老:

我係好得架!

小寶 said...

乜忍屁會瘦㗎咩?咁啲減肥公司咪折得?哈哈

有呀,今次個玩法令我諗起個歌名啱用之嘛 ^_^

xiao zhu said...

小寶:

咪話左係爛gag囉。

我睇左,感到不是味兒。

The Inner Space said...

請問 小朱姐 小寶哥 CM哥

個 gag 喺邊度? what is the punch line?

C.M. said...

Space哥:

諗左兩晚,九成九佢係曲線話緊我屎尿屁既爛gag囉。

xiao zhu said...

Space:

故事係,原來阿女撞聾聽錯嘢,阿媽叫佢要忍「氣」,唔係忍「屁」呀。

其實我阿媽見我細個嘅時候唔肯定時去便便,想話俾我知咁對身體唔好,於是就講呢個故事俾我聽,話忍屁都已經咁唔好,唔去便便就更加差喎!

講真,如果要長時間忍氣,都一樣會影響健康。

xiao zhu said...

C.M.:

真係唔話得,要你咁委屈自己,咁樣同我硬兜!我係見你咁有興緻講 SNOOPY,我咪又贈吓興囉。